Loredana Hatingher preia conducerea departamentului de CS din Mercury360
Prezentă pe piața din România de peste 25 de ani, Mercury360 își întărește echipa de top management și pozițiile cheie prin numirea Loredanei Hatingher la conducerea departamentului de Client Service. Desemnarea sa în noul rol confirmă o tradiție a agenției Mercury360, care formează și investește în talente din toate palierele industriei de comunicare.
Mercury360 a încurajat dintotdeauna inițiativa și spiritul deschis de comunicare al oamenilor din organizație; mai mult, forța de a genera business și leadership-ul managerilor au fost atribute esențiale pe baza cărora s-au construit echipe și divizii de business. Prin combinația unică de empatie, forță de a organiza campanii complexe, priceperea de a instrui și motiva coechipierii, precum și prin calitățile sale excepționale de new business, Loredana a dovedit de-a lungul celor 8 ani de activitate, că este o valoare incontestabilă în cadrul echipei Mercury.
Călătoria Loredanei în cadrul companiei a fost una organică. Implicarea sa în proiecte sociale a condus la numirea în funcția de Business Director a diviziei de social good „Mantia” în 2022, moment cheie ce a confirmat statutul agenției de a crea proiecte și campanii ce poartă amprenta schimbării în spațiul social. Mantia, noua divizie a Mercury360, servește ca liant între cauzele aflate în nevoie imediată de schimbare socială și brandurile ce aspiră să fie catalizatorii acelei schimbări. În timp, prin impactul campaniilor sociale dezvoltate sub coordonarea sa, a devenit evident că Loredana posedă acel human touch care a făcut-o să devină omul potrivit la locul potrivit, în acest tip de campanii de suflet.
Din noul rol, Loredana Hatingher va conduce operațiunile ambelor divizii Mercury360 – comunicare de brand și responsabilitate socială, prin Mantia.
Radu Miu, CEO Mercury360: „Echipa primează. Mercury și-a consolidat echipa de conducere prin numirea Loredanei în poziția de CSD. Timp de peste 25 de ani, Mercury360 a educat, format și dezvoltat talente la toate nivelurile. Capacitatea Loredanei de a avea BINELE în focus, de a atinge cu brio obiectivele clienților de pe campaniile de brand și de a oferi direcționare strategică proiectelor cheie ale agenției este de necontestat.”
Loredana Hatingher: „Deși am o latură pragmatică, în concordanță cu deviza Mercury 360 – „Think results”, inima mea este legată de nevoile societății, de nevoia de a face bine, în general. E mai mult decât o deviză acest fapt și mă definește în activitatea mea de zi cu zi. Este cunoscut faptul că Mercury360 este o agenție care este aproape de oameni, indiferent că aceștia sunt angajați, clienți sau furnizori. Prin urmare, încercăm nu doar să vindem produse ori servicii, ci să construim legături autentice.
Am această credință, că publicitatea are rolul de a crea legături între oameni și de a împărtăși povești care produc un impact pe termen lung. Noi, publicitarii, nu suntem doar creatori de conținut, ci și creatori de povești care trebuie să rezoneze cu inimile celor pentru care lucrăm. Suntem o comunitate în care talentul crește idei, iar ideile devin realitate prin efortul comun al unei întregi echipe.
Este un privilegiu pentru mine să fac parte dintr-o astfel de familie, în care fiecare membru aduce, în activitatea sa zilnică, nu doar abilitățile și experiența sa de lucru, ci și multă-multă pasiune. Mulțumesc colegilor, partenerilor de business și lui Radu pentru încredere și susținere.”
Mercury360, având-o acum alături pe Loredana Hatingher, continuă angajamentul agenției de a genera campanii ce au în centrul lor eficiența, dar și puterea de a produce shimbări durabile în comportamentul oamenilor. Totul se schimbă în jur, prin tehnologie, devenim mai conectați la noile nevoi ale lumii digitale, dar Mercury360 va rămâne ancorat în umanitate. Pentru că, în spatele oricărei realizări și a unor cifre de orice mărime din chart-urile organizației, se află întotdeauna echipa și puterea sa de a genera schimbare.
Mercury360 – o moștenire de 25 de ani
Cu un istoric în industria de advertising care se întinde pe parcursul a peste un sfert de secol în România, Mercury360 rămâne, în continuare, o agenție independentă cu servicii de comunicare full-service. Agenția deține capacitățile necesare pentru a deveni partener de comunicare pe termen lung, de la concept până la implementare, dezvoltă campanii integrate, înrădăcinate atât în strategia de afaceri, cât și în cea de comunicare. De la dezvoltarea de idei creative, aliniate cu obiectivele afacerii clientului, la producție și implementare, toate etapele sunt executate meticulos sub supravegherea unei echipe coezive, conștiente de fiecare detaliu al proiectului. Agenția oferă un spectru larg de servicii, inclusiv strategie, creație, servicii pentru clienți, servicii specializate pentru retail, direct marketing, activări pentru consumatori și organizare de evenimente, marketing digital, ATL, BTL, branding și design.
Articol preluat de pe interviuri cu antreprenori