Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de firmele care fac mutări în București

A te muta nu e lucru ușor! Este un proces care te entuziasmează, mai ales dacă te muți la casa ta sau pleci pentru a-ți începe viața pe cont propriu. Însă vine la pachet cu multe necunoscute. Iar atunci când relocarea se face în capitală, vrei să fii cât se poate de informat înainte de a te duce cu capul înainte.

Hai să citești despre cele mai frecvente întrebări legate de firmele de mutări din București împreună cu răspunsurile practice, care sigur îți vor da mai mult avânt în deciziile tale.

Cam cât costă să te muți în București?

Costurile unei strămutări în capitală pot varia foarte mult în funcție de anumiți factori de care trebuie să ții seama.

E vorba, în primul rând, de distanța dintre locația în care încă te afli și locația nouă, în care dorești să ajungi cu toate lucrurile și mobila ta. Bineînțeles că serviciile oferite de firme mutări București vor fi mai crescute raportat la kilometrii pe care se transportă bunurile tale.

Volumul de lucruri de transportat este un alt aspect de care va ține cont costul final al unei relocări. Cu cât mobilierul și celelalte lucruri vor fi mai numeroase și mai masive, cu atât va trebui să scoți mai mult din buzunar.

Există unele firme de transport mobilă care percep taxe pentru servicii adiționale oferite clienților lor. Nu toate companiile de genul au o asemenea politică, dar este bine să te informezi clar înainte de contractare.

De asemenea, unele companii oferă servicii de mutări locale, dar și interurbane sau chiar internaționale. Așadar, este clar că acei kilometri parcurși și uzura echipamentelor de transport împreună cu munca echipei vor crește costul final al serviciilor primite.

Cum pot alege inteligent o firmă de mutări în capitală?

Referitor la acest aspect care interesează pe toată lumea care se mută, evaluează și hotărăște în funcție de anumite aspecte cheie.

Ia în considerare reputația și experiența de pe piață pe care o are firma mutări mobilă din București. Intră pe site, pe forumuri, citește recenzii și vezi materiale foto – video legate de serviciile oferite de o asemenea companie.

Nu uita nici de aspectul legal al operațiunii. Fii sigur că firma în cauză are toate licențele și îți asigură bunurile pe tot parcursul relocării. Un partener serios îți va oferi un contract de prestare servicii pe care să-l citești și pe care să-l semnați de ambele părți.

Ce sfaturi ar trebui să iau în considerare pentru a ușura procesul de mutare?

Organizează-te în liniște referitor la tot ceea ce ține de transferul bunurilor și al mobilierului. Nu vrei să lași pe ultima sută de metri un asemenea lucru deoarece mai mult te vei încurca.

Dacă deplasarea se face tot în București, poți vedea exact ce lucruri vei duce mai departe cu tine și ce lucruri vei dona sau vei arunca, pe motiv că nu mai ai nevoie de ele.

Chiar dacă firmele de mutări se pot ocupa de ambalarea bunurilor tale, poți cel puțin sigila obiectele personale mai mici și le poți depozita în cutii, pe care să le și etichetezi ca să-ți fie mai ușor după.

Bineînțeles că factori sunt mai mulți de avut în vedere iar întrebările pot să nu se mai termine. Însă, ținând cont de răspunsurile de mai sus, îți vei asigura o mutare cel puțin organizată, fiind pregătit în mare pentru ziua relocării.